Verkoop jezelf

Bart over zijn boek: Ik heb mijn ervaringen en denkbeelden gebundeld in het boek 'Verkoop Jezelf': recht toe recht aan, vol met tips en praktijkvoorbeelden. Een 'must read' voor iedere professional, want in de huidige markt is het onontbeerlijk dat professionals duurzame relaties opbouwen met hun opdrachtgevers. Opdrachtgevers willen gemak, genot, gewin en geen-gezeur. Succesvolle professionals (h)erkennen deze behoeften. Dit praktijkboek geeft inzicht in de essentie van verkopen voor professionals en laat zien hoe je positieve emoties bij opdrachtgevers oproept en duurzame relaties ontwikkelt en onderhoudt.

Uiteraard verzorgt Bart graag een inleiding, lezing of workshop om de denkbeelden uit zijn boeken toe te lichten. Neem daarvoor gerust contact op.

Bestellen

U kunt 'Verkoop jezelf' bestellen via uw lokale boekhandel, maar natuurlijk ook via managementboek.nl en bol.com en andere webwinkels.

Reacties van lezers

"Wat een fantastisch boek!
Ik ben al jarenlang adviseur, maar veel van wat ik las heeft me aan het denken gezet. Het bleef me bezighouden. Helemaal goed. Snel toepasbare tips. Doe maar meer van dit soort boeken Bart!",
S.J. Kerkmeester.

"Een aanrader voor iedere adviseur. Makkelijk leesbaar boek!
Veel praktijkvoorbeelden zijn geschreven vanuit de klant, daardoor heel herkenbaar voor iedereen (adviseur en klant). Wat zou het mooi zijn wanneer alle adviseurs/consultants de adviezen uit dit boeken zouden opvolgen. Zakelijk en privé inkopen doen zou er een stuk plezieriger door worden."
, M. Baams.

"Sluit goed aan op een behoefte!
Dit is zo'n bruikbaar boek, omdat het naadloos aansluit op een behoefte die ik herken in de organisaties waar ik kom. Vanuit medewerkers wordt er gevraagd om een dergelijke praktische handleiding bij een andere manier van denken over verkopen. Dit is dus een zeer welkom boek."
, G.J.J. van Ewijk.

"Zeer praktisch boek.
Eindelijk een zeer praktisch en goed onderbouwd boek met veel bruikbare voorbeelden. Een must-read voor al mijn medewerkers."
, J. Kerkmeester.

"Waardevolle aanvuliing op de training.
Als expert trainer communicatieverbetering voor ICT Consultants, leg ik dit boek altijd met plezier op het boekentafeltje met ondersteunende literatuur. Zo gaan het lezen (leren vanuit het snappen) en leren door te doen hand in hand. Het boek is toegankelijk en benadrukt het belang van communiceren op betrekkingsniveau. Inhoudelijke expertise gecombineerd met het maken van verbinding vanuit een warm hart. Een combinatie die zit in de stijl van het boek, in wat het boek je wil leren en in de schrijver zelf. Een aanrader dus."
, A.J. Janzen

"Praktisch en goed leesbaar.
Het is de schrijver gelukt om een duidelijk praktisch boek te schrijven waar consultants en accountmanagers veel aan kunnen hebben. De dagelijkse valkuilen worden prima bloot gelegd, maar ook de methodieken hoe je deze valkuilen kan omzeilen worden helder beschreven. Inspirerend en uitdagend om te lezen.
Bart ik hoop dat je tweede boek niet lang op zich laat wachten."
, J.M. Augustijn

"MustHave voor adviseurs.
Duidelijk en praktisch boek die vele belangrijke inzichten biedt voor de adviseur. Het boek is vlot geschreven en makkelijk leesbaar en ongemerkt krijg je veel informatie voorgeschoteld die direct toepasbaar is. Compliment!"
, E. Koster

"Fris en vrolijk.
Wie kan het beste schrijven over de verschillen tussen adviseurs en verkopers? Over de valkuilen van computernerds die te maken krijgen met veeleisende klanten. Over wat er voor inzichten komen als je je verdiept in de ‘emoties’ van de klant. Dat kan alleen maar goed beschreven worden door iemand die deze zoektocht aan den lijve heeft ondervonden. Dat maakt het boekje van Bart Groothuis zo leuk en ontspannen. Hij beschrijft zijn eigen ontwikkeling en zoektocht naar de ‘krochten van de klant’. Dat gaat niet met rationele planningen en overwegingen. Bijna alle keuzes die klanten maken zijn ingegeven door, zoals Bart Groothuis schrijft, ‘emotionele’ overwegingen. Daarmee plaatst Groothuis zich in de nieuwe lichting adviseurs die zich laten beïnvloeden door hedendaagse communicatietheorie en psychologische inzichten. Dat maakt het boekje Verkoop jezelf een fris en vrolijk boekje met veel voorbeelden van hoe het niet moet, en tegelijkertijd is het een boekje dat veel praktische adviezen geeft over hoe het wel moet."
, M.G. Berk.